Dopadł mnie kolejny problem.
Mianowicie przy dzisiejszej podróży zapaliła mi się pomarańczowa lampka na zegarze. Według instrukcji odpowiedzialna za emisje spalin. Samochód przy 3 tys/obrotów stracił moc i jechał dalej jak 60 konny benzyniak Podjechałem do przydrożnego mechanika, który po podpięciu Octavii pod komputer stwierdził przeładowanie turbiny.
I tu moje pytanie czy konieczne przy takich objawach jest regenerowanie turbiny przy za usterkę może odpowiadać coś innego?
Skoda Octavia 1,9 TDI, 2004/2005, ASV
Chętnie i bezpłatnie pomogę w diagnostyce VAG - Kraków/Dębica
Zajmę się tym w poniedziałek. W dniu wczorajszym musiałem przebyć trasę około 140 km. Lampka po kilku minutach jazdy zgasła, a samochód zaczął zachowywać się normalnie. Już sam nie wiem co o tym myśleć.
Skoda Octavia 1,9 TDI, 2004/2005, ASV
Chętnie i bezpłatnie pomogę w diagnostyce VAG - Kraków/Dębica
wola_ksw, normalne, że zgasła po wyłączeniu silnika. komputer się zresetował i dopóki nie dasz po garach ponad normę, to da radę jechać. rób logi i się wyjaśni.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz